Eg tenkjer at frå 2020 når det tverrfaglege temaet Livsmeistring skal gjelda alle elevar i skulen burde elevane sine "rettar" som forbrukarar vore ein del av oppdraget ein skal arbeida med, dei fleste elevane vil vera digitaliserte innan få år og lette å nå med info. Ein kan laga quizar eller andre interaktive sider der elevane kan "spela" utfordringar etter innspel frå forbrukerrrådet. So er vel heile poenget å koma i forkant med sine valg slik at forbrukarrådet slepp å koma på bana....
Elevane treng å bli gode å tenkja kritisk også som forbrukarar
Det er viktig at barn og ungdom opplæres til å bli aktive forbrukere.
Helt enig!
I den vidaregåande skulen må det vere mulig for Forbrukerrådet å delta på arrangement skulen arrangerer.Det vert arrangert temadager med ulikt innhald;rus,mobbing,trafikksikkerheit mm. Spesielt russen er forbrukerer ved handel av russeklede, bil, førerkort mm.
Det er allereie mykje informasjon om mangt og mykje som skal inn i skulen.
This content is created by the open source Your Priorities citizen engagement platform designed by the non profit Citizens Foundation